WEB

Počas kampane som sa stretával s občanmi, ktorí majú názor.
Vidia problém a poznajú riešenie. Každý ale reprodukoval to isté. Medzi radnicou a občanom je informačná bariéra. Nepredstaviteľné na 21. storočie.Povedzme si otvorene, webová stránka Podunajských Biskupíc nefunguje.

Som človek z IT prostredia a presne viem, ako dať webovskú stránku do pohybu , aby sa v nej orientoval občan, podnikateľ, dieťa či staršia generácia.

1. Stránka je virtuálne okno do starostovej pracovne. Umožní Vám informovať ho o akomkoľvek probléme, ktorý Vám aktuálne nedá spávať. Váš starosta začne každý deň tým, že si prečíta Vaše nové odkazy.

2. Odkazový systém musí byť priateľský pre občana a absolútne intuitívny. Na pár klikov sa dostanete na formulár, kde napíšete správu, pridáte fotku, alebo inú prílohu a zanecháte na seba kontakt.

3. Za odkazovým portálom bude tiketový systém. Každý odkaz bude priradený konkrétnemu riešiteľovi - zamestnancovi na Miestnom úrade. Život tiketu, zo stavu Prijatý až do stavu Vyriešený, bude ľahko sledovateľný na stránke webu. Ak si riešiteľ nebude vedieť rady, bude musieť kontaktovať zadávateľa. Občan sa bude informovať u riešiteľa, ako postupuje jeho podnet.

4. Žiadny tiket nebude môcť byť uzavretý bez kontaktu s občanom ktorý ho zadal. Ten bude môcť tiket znova otvoriť, ak s jeho riešením nebude spokojný, alebo sa problém znova vyskytne.